30.7.10

Una Contra que val molt la pena

Quan vaig parlar dels toros vaig dir que un altre dia caldria parlar del maltractament a les persones. Avui he vist a La Vanguardia una entrevista a La Contra que m'ha semblat que era interessant perquè parla de disminucions i de passada de l'avortament. Ja parlaré un altre dia, potser, de maltractaments a les persones.

Us copio l'enllaç a La Contra d'avui, dia 30 de juliol. Llegiu-la, si us plau (teniu l'enllaç al final). És una entrevista entranyable, que posa de relleu la talla humana de l'entrevistat i també de l'entrevistador. En Víctor Amela de petit els trobava a l'església de del barri de les Vivendes del Congrés. Allà hi va estar de rector durant molts anys -ara ja està jubilat-, un capellà a qui devem moltes coses, mossèn Francesc Lladós. El varem conèixer quan era rector a Sant Cebrià, fa gairebé quaranta anys.

No m'allargaré. Poca cosa puc dir jo. Us deixo amb La Contra i els seus protagonistes. És tot el contrari dels maltractaments, de l'egoisme, del menyspreu dels petits i indefensos. És un exemple de com el patiment pels altres i el propi patiment ens pot fer més humans, més generosos, més feliços, encara que sembli una contradicció.

Des d'aquí el meu reconeixement i el meu agraïment al senyor Francesc Torrebadella i la seva família: tot un exemple. I a Víctor Amela per l'entrevista. Val la pena sentir la veu de persones que ens fan a tots més més bones persones.

http://www.lavanguardia.es/lacontra/lacontra.html

L'enllaç a la fotografia que vaig posar ahir no correspon a la foto que hi apareix: només servia per l'entrada del dia 30. Proveu-ho entrant a la pàgina amb data dia 30... Jo no en sé més... Si algú em pot donar una idea, us l'agrairé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada